Trin 1
Købsoversigt
Produkt Pris Antal Sub-total

Trin 2
Personoplysninger
Produkt Pris Antal Sub-total

Trin 2
Personoplysninger



forretningsbetingelserne.


Trin 3
Betalingsoplysninger
Log ind
Opret Bruger
Log ind



Log ind
Opret konto





Opret Bruger
OK
Få nøje udvalgte tilbud i din indbakke
Success
Error

FAQ/hjælp


Generel Information


Hvad er Spis i Byen?
Spis i Byen er et koncept, hvor vi er passionerede omkring madoplevelser. I samarbejde med mere end +100 af Danmarks bedste restauranter, kan du se frem til en masse fantastiske madoplevelser.

Hvor ofte modtager jeg tilbud fra www.spisibyen.dk?
Da vi bestræber os på at finde de bedste madoplevelser, kan du forvente ca. to e-mails om ugen.

Hvordan fungerer det?
Spis i Byen fungerer meget enkelt:
  • Hver uge kommer der tilbud om nye madoplevelser hjemmesiden.
  • Du køber ved at trykke på "Køb"-knappen.
  • Er du allerede bruger, skal du blot logge ind.
  • Er du ikke oprettet som bruger, skal du udfylde felterne i "Opret konto".
  • Vælg hvilket kreditkort du ønsker at betale med - udfyld betalingsoplysningerne og gennemfør betalingen.
  • Du modtager kort herefter en e-mail med bekræftelse på din bestilling. I denne e-mail finder du din værdikupon(er).
  • Skulle der opstå spørgsmål, kan du altid kontakte kundeservice på kundeservice@spisibyen.dk eller på +45 70 25 60 25.
  • Tag din printede værdikupon med den dag, du vil gøre brug af den.
Jeg har et forslag til en madoplevelse, hvad skal jeg gøre?
Du kan sende os forslag til restauranter ved at skrive på business@spisibyen.dk.

Jeg har glemt adgangskoden til min konto?
Tryk på "Log ind / Opret" i menuen i toppen. I boksen vil du kunne se "Jeg har glemt mit kodeord". Fra siden "Jeg har glemt mit kodeord", skal du angive den e-mail, som du benytter til login, samt angive et nyt kodeord og bekræfte kodeordet. Du vil herefter modtage en e-mail, hvor du skal bekræfte, at du ønsker ændringen.

Hvordan afmelder jeg Spis i Byen nyhedsmail?
Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsmailen fra os, kan du afmelde under "Min konto", når du er logget ind. Du kan også afmelde dig direkte i nyhedsmailen.

Hvordan får jeg min restaurant med på www.spisibyen.dk?
Skriv en mail på business@spisibyen.dk, så kontakter vi dig.

Hvor har Spis i Byen kontor?
Spis i Byen ApS
Vester Voldgade 83, 2. sal
DK-1552 København V

Køb


Hvordan køber jeg en madoplevelse på www.spisibyen.dk?
Du køber ved blot at trykke på "Køb"-knappen.

Hvornår modtager jeg min værdikupon?
Vi udsender værdikuponen indenfor 5 minutter efter du har gennemført købet.

Hvorfor har jeg ikke modtaget min værdikupon?
Det kan skyldes at e-mailen er havnet i dit spamfilter, specielt hvis du har en Hotmail- eller Gmail-konto. Så husk at se i mappen "Uønsket post" eller "Junk mail".
Er der eventuelt indtastet en forkert e-mailadresse, kan du kontakte os på kundeservice@spisibyen.dk.

Kan jeg videregive en værdikupon til en, jeg kender?
Ja. Værdikuponen skal betragtes som en kvittering på et køb, som ikke er personligt.

Opkræves der kortgebyr ved købet?
Ja. Ved betaling af dine køb opkræves du et kortgebyr, som afhænger af den korttype, du bruger samt størrelsen af det beløb, du køber for. Satserne for kortgebyr er fastsat af Bambora (tidl. Euroline) og Nets.

Betaling


Hvordan betaler jeg?
Købet betales online ved brug af gængse betalingskort så som VISA/Dankort, VISA, Mastercard og MobilePay.

Er det sikkert at handle på www.spisibyen.dk?
Ja. Dine kortinformationer lagres ikke hos Spis i Byen. Spis i Byen benytter ePay til håndteringen af vores onlinebetalinger. ePay / Payment Solutions er PCI certificeret af VISA / Mastercard, og al kommunikation foregår krypteret via en sikker forbindelse. Dette er med til at sikre, at alle transaktioner sker i et sikkert miljø, som gør at ingen kan se de data, som indtastes i forbindelse med betalingen.

Kan jeg fortryde et køb?
Du har 14 dages fortrydelsesret efter modtagelse af værdikuponen. Der henvises til reglerne i forbrugeraftaleloven.
Udnyttelse af fortrydelsesretten skal være hos Spis i Byen ApS inden de 14 dage.
Fortrydelsen af købet kan ske via fortryd@spisibyen.dk eller via brev til:

Spis i Byen ApS
Vester Voldgade 83, 2.
DK-1552 København V

Husk at skrive oplysninger, der gør det muligt for os at identificere dig: Navn, adresse, e-mail og telefonnummer og referencenummer. Vi tilbagebetaler direkte til din bankkonto, som oplyses i tilfælde af annullering. Dette er for at opnå en sikker tilbagebetaling. Dette sker typisk inden for 3-5 arbejdsdage.

Brug af værdikupon


Hvor længe er min værdikupon gyldig?
Gyldigheden af værdikuponen er forskellig for hvert enkelt tilbud, og er angivet på selve værdikuponen, samt i tilbuddet. Gyldighedsperioden er bestemt af restauranten og Spis i Byen har desværre ikke mulighed for at forlænge den.

Hvad skal jeg gøre, hvis ikke jeg fik indløst min værdikupon, inden den udløb?
Hvis du ikke når at indløse din værdikupon, kan du henvende dig hos restauranten og få udstedt et tilgodebevis. Tilgodebeviset har samme pålydende værdi som købet på www.spisibyen.dk minus et administrationsgebyr på kr. 100,- og er som minimum gyldigt 6 måneder efter udløb af det oprindelige tilbud. Dette gælder dog ikke hvis købet omfatter værdikuponer til billetter til f.eks. arrangementer eller events, eftersom billetter er undtaget fortrydelsesretten i henhold til 'Lov om visse forbrugeraftaler' § 17, stk. 2 jf. § 9, stk. 2, nr. 2a. Du kan ikke få konverteret din værdikupon til et tilgodebevis ved henvendelse til Spis i Byen ApS.

Jeg er kommet til at slette min værdikupon, hvad gør jeg?
Du kan til enhver tid logge ind på din konto og hente værdikupon, samt købskvittering.
Kontakt os Fandt du ikke svar?
Så er vores kundeservice klar på chat, telefon og e-mail.
Tilmeld Nyhedsbrev
Tilmeld Nyhedsbrev
Få gastronomiske oplevelser
direkte i din indbakke
Ogiltig e-mail. Vänligen testa igen
Tilmeld
Tak for din tilmelding!
Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Læs mere Jeg forstår